Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Vålerenga (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jun 08, 15:00

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Holters

Sommersol. Flott, grønn matte. Vår entusiastiske hjemmebane. Klanen på motsatt banehalvdel. Alt til rette for god stemning.

Bytt ut Klanen med noen sosser og jeg tenkte det samme da Stabæk kom på besøk. Fikk en liten nesestyver da.

Kan være årets første hjemmeuavgjort dette her...

 

Jo, men Stabæk er jo gode, det er ikke Enga... Cool

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jun 08, 16:16

Tror ikke at VIF har noe bedre lag enn FFK. Vi har spilt jevnt mot alle laga så langt i år.


Dette blir nok en jevn kamp og jeg tror at en Kvisvik i litt lekent humør kan være det utslagsgivende for oss idag.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 30 jun 08, 14:10
Endret: 30 jun 08, 14:11
Endret av: Frode

Jeg tror du er helt på bærtur ! ;-)

Tror vi vinner 3-1 idag og årsbeste på hjemmebane (skal ikke sååå mye til).

Den båtturen hjem til Oslo blir lang....


Denne var til Bateman altså :-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5424

Lagt til: 30 jun 08, 10:46

Opprinnelig postet av HenrikSolberg

Og hvor er denne billettluka på stadion? Og når åpner den i dag?

Billettluka er under inngang 1 på hovedtribunen/vip-tribunen. Frem til den åpner så kan du prøve å kjøpe billett i Aristokraten

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 00:30

Opprinnelig postet av Plankebærær
Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Jepp, spesielt det siste avsnittet stemte overraskende bra om deg ;)

Opprinnelig postet av vpn.no
Forholdet til Klanen
Klanen har et godt forhold til alle sine supportere og i Fredrikstad bor det ca. 71.000 av dem. De spanderer gladelig øl og klapper for deg når du kommer til byen det er ikke noe å bli sur for. Mest av alt minner Fredrikstad og Plankehaugen meg om han som gikk i klassen min på ungdomsskolen. Ingen likte ham men han stilte alltid med øl, foreldrenes leilighet som festlokale og lignende, selv om alt vi etterlot oss var ødeleggelse og kaos. Vi aksepterte derfor hans nærvær.
Akkurat slik vil det se ut når vi nå fyller båter, busser og biler med for å innta deres festninger. Et alvorlig kaos etter at vi robber dere for 3 poeng og svir av hele møkkabyen.
Mer fortjener dere ikke etter at dere gnukka på billettene og bare lot oss få 900 seter!

For å få det på det rene. Morgan Andersen, særping, mossing eller fra Fredrikstad? Har hørt alle tre har blitt nevnt flere ganger...


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 26 jun 08, 01:39

Jeg gidder ikke sitere alt som blir sagt her, men jeg må få lov til å si positive ting om Klanen ?

Gidder heller ikke å diskutere om jeg er FFK supporter eller ikke, for det kan jeg bare si; jeg er FFK supporter av hele mitt hjerte, og hva dere vil tro eller ikke tro, får dere bestemme helt selv, jeg vet hvartfall hvor jeg står selv !

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 27 jun 08, 10:54

[quote=FFK1903]

Opprinnelig postet av Plankebærær
Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Jepp, spesielt det siste avsnittet stemte overraskende bra om deg ;)

Opprinnelig postet av vpn.no
Forholdet til Klanen
Klanen har et godt forhold til alle sine supportere og i Fredrikstad bor det ca. 71.000 av dem. De spanderer gladelig øl og klapper for deg når du kommer til byen det er ikke noe å bli sur for. Mest av alt minner Fredrikstad og Plankehaugen meg om han som gikk i klassen min på ungdomsskolen. Ingen likte ham men han stilte alltid med øl, foreldrenes leilighet som festlokale og lignende, selv om alt vi etterlot oss var ødeleggelse og kaos. Vi aksepterte derfor hans nærvær.
Akkurat slik vil det se ut når vi nå fyller båter, busser og biler med for å innta deres festninger. Et alvorlig kaos etter at vi robber dere for 3 poeng og svir av hele møkkabyen.
Mer fortjener dere ikke etter at dere gnukka på billettene og bare lot oss få 900 seter!

 

Klanen elsker Fredrikstad. Jeg vet ikke om en supportergruppering som har en så inderlig kjærlig holdning til oss som Klanen. Det lyser kjærlighet til byen vår gjennom hele artikkelen.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 08, 13:25
Endret: 27 jun 08, 16:34
Endret av: FFK1903

 

Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Klanen elsker Fredrikstad. Jeg vet ikke om en supportergruppering som har en så inderlig kjærlig holdning til oss som Klanen. Det lyser kjærlighet til byen vår gjennom hele artikkelen.

De glemmer nok ikke 2006, hvor vi slo Start, slik at de ble seriemestere.

Mod (pølse): Tok vekk 500 meter med sitering.

Mod: FFK1903: Ikke jeg som har skrevet det der, endret til riktig bruker :o)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 jun 08, 13:31
Endret: 28 jun 08, 13:28
Endret av: pølse

Opprinnelig postet av Patrioten
De glemmer nok ikke 2006, hvor vi slo Start, slik at de ble seriemestere.

2005 ble vif seriemester.

Mod (pølse): Tok vekk 1000 meter med sitering.

Mod: FFK1903: Ikke jeg som har skrevet det der, endret til riktig bruker :o)

Mod (pølse): Endret til RIKTIG bruker Tongue out

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 27 jun 08, 15:00

Holm og Strand er uaktuelle mot FFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 08, 17:39
Endret: 27 jun 08, 17:49
Endret av: Patrioten

Hvis vi slår Vålerenga til mandag er det vår 100 hjemmeseier noensinne i Tippeligaen i følge http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2033339.ece


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 jun 08, 18:56

ffksupporter.net: Før kampen FFK - Vålerenga

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 jun 08, 00:21

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvis vi slår Vålerenga til mandag er det vår 100 hjemmeseier noensinne i Tippeligaen i følge http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2033339.ece

I følge artikkelen så blir dette vår 100 hjemmeseier i Tippeligaen? og de skriver også at Enga har vunnet seks bortekamper i Fredrikstad mens vi bare har vunnet fem? Hvilken utregningsmodell bruker de??? Vi har vel vært i Tippeligaen i knappe fire og en halv sesong - så kampen mot Vålerenga blir vår 58. hjemmekamp i Tippeligaen totalt. Og ikke alle disse endte med seier ....  Og vi har vel møtt Vålerenga kun en gang pr sesong hjemme i Fredrikstad, noe som tilsier at dette blir vårt femte møte i Tippeligaen. Og de fire foregående møtene på Fredrikstad Stadion har endt med to seire til FFK, en uavgjort og en seier til VIF.

"Mandagskampen ender ifølge statistikken mest sannsynlig med borteseier.

Martin Andresens mannskap har vunnet seks bortekamper i Fredrikstad i Tippeliga-sammenheng, mens hjemmelaget kun har vunnet fem.

Vinner derimot FFK, blir det klubbens 100. hjemmeseier i Tippeligaen noensinne."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 28 jun 08, 00:40
Endret: 28 jun 08, 00:50
Endret av: Holters

De regner fra 1972, da de to nordligste fylkene fikk lov til å delta i toppserien. Å bruke "Tippeligaen" er altså feil.

Edit: De regner vist fra 1963, da man la om en avdeling kalt førstedivisjon (de to nordligste fylkene kunne ikke kvalifisere seg før i 1972, som nevnt over).

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 08, 13:20

Ser for meg Kasey Wehrman- Martin Andresen/Kristoffer Hæstadduellen som en meget interessant duell. Dommeren(husker ikke hvem i farta) har gitt ut mange gule kort, så jeg håper Wehrman holder hodet kaldt mot en Andresen som sikkert vet at Wehrman har et bra temperament.. Sånnsom Wehrman herja med Lyns midtbane i treningskampen, håper jeg han fortsetter. Enorm fysikk og veldig gode pasninger ut på kantene!

Jeg tror faktisk at vinneren av midtbaneduellen er det laget som vinner kampen. Derfor er jeg ganske sikker på at Grönhagen tildeler Joachim Thommassen en av plassene i midtbanefireren. Hvem det blir av Kouadio og Kvisvik tror jeg er helt åpent, personlig håper jeg på Kvisvik. Kouadio har tilgode å imponere meg, Kvisvik har faktisk hatt en del bra kamper. Og, han mente jo selv at han var godt trent foran denne sesongen, men han har faktisk ikke hatt så mange sjanser til å vise seg frem..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 07:26
Endret: 26 jun 08, 07:29
Endret av: FFK1903

Staw

Ophaug - Piiroja - Gerrbrand - Pereira

Thomassen - Ramberg - Wehrman - Kuadio

Elyounoussi - Jóhannsson

Hadde vi hatt en spiss som kunne kommet inn og gjort en god jobb kunne vi alltids brukt Tarik på høyrekanten. Thomassen kan vel kanskje gjøre en god jobb der, eventuelt slenge han inn sentralt og Ramberg ute på kanten. Det er mange alternativer, men få av dem er egentlig gode. Kunne jo sikkert også prøvd Kvisvik sentralt, da kunne han fått lov til å slå pasninger og dratt seg inn mot midten så mye han ville, og i tillegg hatt et pasningsalternativ til en løpende Kuadio på venstrekanten.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5424

Lagt til: 26 jun 08, 11:05

Opprinnelig postet av FFK1903

Staw

Ophaug - Piiroja - Gerrbrand - Pereira

Thomassen - Ramberg - Wehrman - Kuadio

Elyounoussi - Jóhannsson

 

Hvis du bytter om på Kouadio og Thomassen er jeg enig i den oppstillingen der. Av det jeg har sett, så er Thomassen er helt klart bedre på venstre kant enn på høyre. Tror dagens reservelagskamp får en del å si for laguttaket. Kvisvik, Kouadio og Thomassen er alle tatt ut i kamptroppen, så de som gir best inntrykk i dag starter nok på mandag

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340