Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 09 jun 06, 16:09
Endret: 09 jun 06, 16:10


[/quoteVeldig uenig. Sprint hadde spillemessig overtak i hele kampen bortsett fra 10 minutter i 2 omgang. 
De hadde også de største målsjansene og førte kampen. De vant stort sett alle duellene. Bortsett fra Raio som renska opp alt bak. I neste kamp kan vi likegodt spille med 1 forsvarer.

Vi hadde GRISEFLAKS som vant.

I 2 omgang var det mange av guttane som hadde panikk i blikket. Ikke akkurat noe tegn på kontroll.[/quote]

Tror ikke vi så samme kamp.[/quote]


Denne kampen hadde ffk full kontroll på, de gjorde akkurat det de måtte. Hadde Sprint vært nærmere hadde FFK øka tempoet litt, så her var det full kontroll. Alt for stor forskjell på laga til at dette kunne bli spennende. Jeg så kampen, og det er sjeldent jeg er så lite nærvøs under kamp som denne gangen.[/quote]

Jeg var litt het i knollen da jeg skrev det over, men FFK hadde ikke veldig god kontroll. Utifra spill og sjanser kunne vi nesten like så godt tapt. Men det er jo et poeng at FFK sikkert hadde heva seg hvis Sprint fikk en utligning. Det som bekymret meg mest var mye balltap i farlig situasjoner, og svakt duellspill. Men kan glemme det nå. Vi er videre

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340