Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 jun 06, 10:29
det var ikke slik jeg mente det.. Har sett det nå for tredje gang på rad, men ingen komentarer fra spillere eller trener, absolutt ingenting.. 

Igår var det intervju med spillere eller trener fra alle lag (untatt FFK), og da om Normark som leta etter hunden sin og om Hamkam som mener at tippeligaen bør bli 16 lag (akkurat som om det er en ny sak) etc. etc.  Altså sånne ting som heller kunne blitt tatt bort for å få med alle trenere og spillere fra alle lag. Jeg vil hvertfall høre synspunkter og taktikker etc. fra trenern som leder laget jeg holder med..

Når man har et kvarter intervju med en utenlandsk kvinnelig fotballspiller som snakker om sin egen utvikling og om Ålesund klarer å fylle sin stadion neste kamp også, da sier jeg latterlig

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340