Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 mai 06, 00:32


Hvor lang tid skal vi gi laget da, før vi begynner å snakke om sumpa i år også ? Der er vel og bra å forsterke laget bakover, og der har faktisk Eggen gjort en god jobb. Vi er blitt veldig bra i forsvar, men for å vinne kamper må man score mål. Så der er mitt spørsmål ? Hvorfor, Å hvorfor handler man ikke inn til sesongstart, men venter til halvspilt serie før man tenker, "opps, her må noe gjøres fremover også" ? Greit nok første sesongen i tippeligaen måtte man jo prøve seg fram hvordan de i realiteten 2div spillerene gjorde det i Tippeligaen. Nå er vi i sesong 3 og da burde man vite det syns jeg. Det gikk jo helt klart fram av trenigskampene i vinter at vi trengte en til å score mål.  

Rami Shaaban Har vist seg å være en "reddende engel" for FFK. Så all ære til ham, men som sagt for å vinne MÅ vi score også. Det er tydligvis glemt av trenerene før sesongen startet... [/quote]


Jeg mener selv at FFK må få seg en spiss og en midtbanemotor som kan komme med kreative innlegg, jeg så også innlegget dit på f-b, bob page... jeg er enig at vi trenger en notorisk målscorer og at ffk skulle handlet det før sesongstart...
jeg ble litt irritert på patrioten for det går ikke EN dag før han nevner Drillo i sine inlegg... laget er bra det nå, men vi mangler det lille forover...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340