Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 18 nov 05, 10:46
Opprinnelig postet av egilolsen
Jeg sier: Legg opp en taktikk som funker, så kommer troa av seg selv. Dette pseudo-psykologiske vissvasset er jeg grundig lei av.


Jeg er enig med deg i at troa kommer dersom man kjenner at det som skjer er rett, selv om det noen ganger er vilkårlig om det blir stang inn eller stang ut. Ingen kraft er sterkere og viktigere enn følelsen av at det man gjør er rett. Les; Tromsø`s sesomgavslutning. Det er klart at dette har med motivasjon å gjøre fordi de tror på treneren, ikke for at de blir påtvunget klisjeen; "vi må ikke miste troa på det vi holder på med". Dette må bevises for mennesker!

Men får man over tid ikke har følelsen av at man er på et "winning team", at sporet man er på er galt, man ser ikke hvorfor det skal bli bedre ved neste kamp da har vi et problem. Da vil det for visse mennesker resultere i dårligere motivasjon enn ellers, innsatsen til laget blir noen %-er dårligere enn ellers, nok til at resultatene faller i en jevn serie som det har vært i år. Da må noen ta noen håndgrep! Sånn er mennesket bygd, og mennesker er forskjellige. Alle er ikke Runar Berg.

Ser du ikke det!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340