Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 nov 05, 19:00
Endret: 16 nov 05, 19:00
Opprinnelig postet av Holters
. Bare se hva Start klarte før årets sesong. De satset på egne talenter (riktignok utviklet over lang tid) og hentet noen få, kvalitetsspiller som ikke var all verdens dyre i innkjøp.


Dette er vel omtrent det samme man kan si om B/G, og de rykka ned . Jeg forstår Eggen godt, med det at han har brukt etablerte spillere i FFK. Hva ellers skulle han ha gjort da? Vi har hatt en junior-avdeling som har ligget omtrent brakk i mange år, og talenter lokale talenter dukker som regel ikke opp over natten. 

Den voldsomme satsingen på unguttene kostet jo Start en tur ned i 1.div med rekordlave 11 poeng fra TL, og en skikkelig dårlig sesong i 1.div året etter. Det har ikke FFK råd til, hverken økonomisk eller med tanke på etterveksten fra juniorlaget. 

Synes det er gjort mye riktig ved å fase inn ungutter som Berti og Hoås inn i stallen side om side ved etablerte spillere.

Ved å bruke etablerte spillere har Eggen gjort FFK fra et 2.divisjonslag til et nå etablert TL lag, og det gir jo unguttene store muligheter for utvikling, så om noen år tror jeg vi vil se flere av dagens juniorer etablert i 1. 11`ern på A-laget.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340