Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 16 nov 05, 15:24
Det vi alle kan være enige om er vel at det var greit å få svar på disse spørsmålene? Et godt intervju! Jeg må si at jeg ikke har så mye til overs for Drillo og det har jeg ikke hatt fra dag 1. 
Det er ikke tvil om at denne mannen har et unikt godt fotballhode, som mange kan misunne ham, men etter flere mislykkede forsøk som hovedtrener i klubber er det vel veldig greit at han sier at han ikke skal være nettopp det noen gang igjen? Han er en suveren analytiker, og at vi ikke får utbytte av hans egenskaper der er jo egentlig ganske trist...
Etter at ting har blitt som de har blitt, er vel det beste at han forsvinner ut av portene på Stadion for godt. "Man blir ikke profet i egen by"-ordtaket viser det seg igjen at det ligger noe i...
Drillo skuffer meg stort egentlig ved å gjøre akkurat det han kritiserer Risholt for i intervjuet, nemlig "å pisse bakover".
Det er jo nettopp dette Drillo gjør ved alle sine syrlige uttalelser helt på tampen av hans tid i klubben. Han har blitt en bitter gammel mann!
Virker som om alt dette spys ut nå for å "ha en grunn" til å trekke seg og for kanskje skaffe seg litt sympati -> Stakkars Drillo, kristenfundamentalistene presset ham ut av klubben, OG byen.. 

Jeg synes det er greit at FFKs Drillo-epoke som hovedtrener er over, men mener det er dumt vi ikke fikk utnyttet hans ekstreme ferdigheter innen taktikk og analyse før han forsvant fra klubben..

-Ullo

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340