Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 nov 05, 13:00
Opprinnelig postet av dracula

Klubbtrener en , fortsatt min mening, konstant  fiasko, for å sette det på spissen.
Det er jo nettopp dette med klubbtrener som også Egil "Drillo" Olsen skulle være i FFK.
Trolig  også derfor endel av oss, så med stor skepsis på denne treneransettelsen.
Det kan ikke av noen kalles "mobbing" å  henvise til hans resultat og CV som klubbtrener og danne seg en mening utfra den


Hvor mange lag har han egentlig vært klubbtrener for?

Mulig jeg er helt på jordet, men har han vært klubbtrener for andre enn Aalesund, Vålerenga, Wimbledon og FFK?

I Aalesund gjorde han en grei innsats, men det er vel så lenge siden at det blir vanskelig å bedømme.

Vålerenga reddet plassen i Tippeligaen da Drillo tok over, etter en fantastisk høstsesong, hvor laget også gikk videre i UEFA cuppen, etter at de slo ut Besiktas. Drillo er jo fortsatt veldig populær i Vålerenga på grunn av at han reddet klubben den gangen.

I Wimbledon var det vel de Normennene (Røkke og Gjeldsten), som styrte økonomien i klubben, som gjorde hans arbeid som trener til en nesten umulig oppgave. Men verd å merke seg er vel at også i denne klubben var han veldig populær blandt supporterne.

I FFK kan vi vel sikkert alle være enige om at det blir litt drøyt å si at han hadde success her. Men jeg vil bare minne om at Driillo helt siden han startet i klubben snakket om den vanskelige 2. sesongen i tippeligaen og at hovedmålsettningen derfor var å berge plassen. Vi berget jo plassen og burde sånn sett ikke vært så veldig misfornøyde. Men faktum var at Drillos uttalelser før sesongen var en nøktern vurdering og ble av mange den gangen kritisert for å være alt for defensiv.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340