Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 nov 05, 12:56
Støtter opp om att intervjuet var rett og slett knallbra utført av a9sh.

Men etter å ha sett Skavland intervjuet, tror jeg ikke på att det er "vi" som har jaget han ut av byen. Her hadde jo alt bare vært fryd og gammen, og 3:16 ingen problem osv osv.Han hadde jo vært ute i mye hardere vær før jo?

Jeg er ganske sikker på att dette bare er en måte å forsøke og gå til VIF med hevet hode uten å bli sett på som sviker. Nå prøver han heller og legge det ordet over på fredrikstad.

Og han sier han hater folk som pisser bakover slik Risholt gjorde.
Hva kaller dere det Drillo driver med nå? Dette er virkelig å pisse i motvind spør dere meg.

Drillo gjorde det godt som landslagtrener, men som klubbtrener har han jamt over vært en flopp. Naivt og dumt og annsette han på 10 år gamle meritter. Fotballen har forandret seg for mye til att Drillo kan tilføre så altfor mye tror jeg.

Fikk en skikkelig dårlig magefølelese den dagen for ett år siden da Eggen dro inn Drillo. Jeg fikk rett i det jeg trodde att dette kommer det ikke mye godt ut av.

Dette bør du ikke være stolt av Eggen. (Har hørt fra godt innformert hold att Eggen gjorde dette for å lære forsvarsdrilling av Drillo)

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340