Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 nov 05, 12:34
Opprinnelig postet av Holters
Snakk om smileyhelvete... :)

Uansett; Dere Drillo-kritikere kan da innrømme at de fleste av dere ikke har gitt mannen en sjanse. Jeg var selv svært kritisk i begynnelsen, men snudde etter hvert. Synes det er synd at vi har klart å jage denne mannen vekk fra byen. Han har alltid vært ærlig og ryddig i sine uttalelser, og er veldig lett å intervjue. Er heller ikke av typen som legger skjul på ting.

Altfor mange gav aldri Drillo en sjanse. Jeg tror ikke Eggen hadde gjort det et gram bedre om han var hovedtrener i hele år, og jeg tror ikke han er mannen som bringer FFK til topp 3 plassering. Dessuten er han ikke akkurat kjent som talentutvikler og har aldri satset ungt i noen av de lagene han har ledet.

Eggen er en flott fyr, men vi må passe på at han ikke gror fast her i byen. Utskiftninger kan være sunt og et år var nok ikke nok for at Drillo virkelig skulle kunne få laget til å spille slik han ville.

Ønsker Drillo lykke til videre, og beundrer hans trenerkarriere.


Er enig i nesten alt det du skriver, Holters.

Det eneste jeg er litt uenig i er det du skriver om Eggen.

Alle mennesker utvikler seg hele tiden og når du skriver at han aldri har satset ungt i de lagene han har ledet og at du ikke tror at han er mannen som kan lede oss til en topp 3. plassering, så bør vi vel også gi han en sjanse. Dessuten får han nå Harry ved sin side som spillerutvikler og en slik mann har han vel ikke hatt i de andre klubbene han har trenet.

Nils Arne Eggen "grodde" jo fast i Rosenborg, men oppnådde jo gode resultater hvert år alikevel.

Men i likhet med deg er jeg veldig lei meg for at "vi" jaget Drillo vekk fra klubben, ikke kun fordi jeg synes mennesket Drillo har blitt ufortjent og dårlig behandlet, men like mye fordi jeg tror den påtenkte kombinasjonen av Eggen og Drillo hadde vært helt perfekt for å bringe FFK enda et hakk videre mot toppen av Norsk fotball.

Jeg håper ikke vi har sett Drillo for siste gang på stadion og at han i det minste fortsatt har FFK i sitt hjerte.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340