Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 31 okt 05, 14:41
Endret: 31 okt 05, 14:41
Er det forresten noen som tar tak i idéen om bok? Noen må jo gå igjennom og samle sammen alle hilsnene fra dette forumet, f-b.no, vg osv osv osv.. Er nok litt av en jobb. Og for et trykkeri å trykke det ut bør det presenteres på en riktig måte osv, litt av en jobb i seg selv. Kanskje det er like greit å bare skrive ut alle websidene med lykkeønskninger i god kvalitet og gi han det som en pent innbundet perm?

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Er helt utrolig hvor godhjerta vi norske supportere er! I hvilket land kan supportere fra alle lag i en og kanskje to ligaer samles å være enige?

Er nok mange land det kunne skjedd i, har nok mer med at vi er mennesker enn nordmenn å gjøre... Men det er flott å se at forumet fylles opp av ønsker om god bedring fra alt fra Real Madrid til Grei!

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340