Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 sep 05, 11:28
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Rhythmatist

Å synke ned på business-delen sin side er ræva. Jeg driter i hvem som tjener og taper penger, jeg er der for drakta og guttane. 

Helt enig i at alle skal få si ifra på sin måte, er det jeg gjør.



Ja,ja,ja. Du var vel sikkert der sammen med alle 500 hundre i plankehaugen, når FFK spilte i 2 divisjon og du da.

Pissprek.

90% av folket som går på stadion, går for å bli underholdt og se bra fotball. Rykker FFK ned forsvinner en 20-30% av dem, og rykker de ned i 2 div, så forsvinner ytterligere 20-30%.

Da sitter du igjen med den såkalte hare kjerne, og det er vel og bra at disse finnes, men de kan ikke påberope seg retten på at folk går, og er missfornøyd med laget.

Det var tross alt Champions League på tv igår, og for min egen del så appelerer LIverpool mer en FFK.


Pissprek????Oleberg

Jeg var der lenge før Plankehaugen fantes, men det er ikke saken her. 
Jeg bare uttalte meg om kampen, og har ikke vurdert om noen snakker pissprek eller ikke. Hold deg til saken.

Det som provoserer meg ar det at du bruker dette forumet til å spy ut dine perversjoner!!! 
Du skrev at ,"Liverpool appelerte til deg".
Jeg synes dine avvikende legninger ikke er interessant tema.Gå til en psykolog! Hold kjeft!


Jeg skriver det jeg vil. Dette er et åpent forum hvor man for ytre sine egne meninger. Jeg har vært på 80-90% av alle hjemmekampene til FFK sden Eggen tok over skuta, og en god del av bortekampene også. 

Om jeg er en medgangssupporter for andre bedømme, men jeg støttet hvertfall opp på alle kampene i fjor når laget lå i bunnen av tabellen, og har også tenkt å gå på alle gjenstående kampene.

Mitt poeng er at folk må få lov til å ha meninger om laget, og gå når de vil. "Det er en slags protest" mot at "Dette er Ræva".

På samme måte som når stadion står igjen og hyller laget etter en velfortjent seier, må man også tåle pepper.

Det Dagfinn sier i dagens F-B, blir bare feil. Han må gå i seg selv, før ha begynner å kritisere publikum..

.....dessuten er det ikke din rett å be meg holde kjeft!!!!

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340