Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 05, 21:28
vi spilte vel knapt bedre mot rosenborg på lerkendal, men da var alle heeeelt up in the sky og ingen så bak resultatet. sånn har det vært i flere kamper, først i dag fikk hjemmelaget uttelling(dog 10-0 faktisk hadde vært fortjent....uff...). slik vil det også fortsette, lagledelsen virker helt uten tak, og spillerne virker skremte og uinterresserte....slik kvisvik sa...jeg FORLANGER 3 poeng og fantastisk innstilling neste seriekamp!!jeg driter i om det er enga eller selveste real madrid som kommer!!!!



men i velkjent bateman stil kliner jeg til med nok en subjektiv børs



ALH   7    glimrende kamp, redder oss fra virkelig pinlige siffer....kunne gjøre nada på de 3scoringene...


bertil   3  svakeste kampen hans på lenge, holder ikke linja, selger seg, kjemper ikke som vanlig.


piiroja  2 har tydelig et stykke igjen før fjorårsformen er tilbake...ruser sånn ca30 ganger i løpet av kampen, selger seg fullstendig mot kvikke og kjappe brannspisser. takler dårlig, lager straffespark, smitter ikke akkurat selvtillit over på medspillerne...piiroja har gjort sin dårligste opptreden i FFK karrieren....


bora   4  sliter veldig med farten til winters, han og piiroja er langt ifra spissene til brann, sånn har det vært i år...blodinnstilling fra midtstopperne burde vi i det minste se.spiller seg dog kraftig opp, redder oss et par ganger.


blixt    3   sterk 3er sådan, men er veldig svak plasseringsmessig, noen fikse detaljer på kanten, men totaltsett ingen strålende kamp av lars...


kvisvik   2   spilte han idag?


ramberg   3  tok seg opp i andre omgang når brann lot oss "låne" ballen litt, før det umotivert og dassende rundt som alltid...noen bra pasninger, men innsats setter jeg høyt og det har ramberg manko på.


jonna   3   prøver, jobber hardt. men blir som david mot goliat, bare at her ble lille david knust.


enerly  2  svak 2er....på tide å gi kapteinsbindet videre...dagfinn kvalifiserer ikke til å være kaptein med slike holdninger han viste idag, møtte ikke ballen, slurvet, jogget, rett og slett forbanna på ham nå!!!bora kaptein neste kamp.


hoås  1  sorry folkens, sleng alt hva dere har imot meg, men hoås var rett og slett fantastisk dårlig idag....ser ikke potensialet i gutten...det er synd, han klager over krittikken fra tribunen, men hvorfor ikke ta opp hansken å trå til...i det minste litt bevegelse kan vi kreve....dårligste spillet jeg har sett i FFK drakta på 5år...


west spilte for lite....


toth   2  gikk vel i offside  17ganger....har man offside regel i ungarn?


wiig    5  virkelig positivt av martin!godt med et lyspunkt ihvertfall!nydelig vendinger, viser sterk fysikk og bra fart, kloke og lure pasninger, wiig fra start som SPISS mot enga. med hvem er dog spørsmålet...west skadet, hoås og toth akkurat like udugelige...ja vi kommer ikke til å savne markus....wooohoooo!og hoås er på sitt beste bedre enn ringberg...frekkt av drillo å lire av seg en slik kommentar i kjølvannet av overgangen...det kan vi kalle direkte løgn..


mackie spilte også for lite...positivt innhopp sådan uten å sette sitt preg på kampen.





---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340