Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 17 jul 05, 00:06
Endret: 17 jul 05, 00:08
Nok en gang, kanogvetalt (eller ingenting)... Viser til mitt innlegg i en annen tråd:

"Hvis dere mener seriøst at en supporter blindt skal logfre pent og støtte ledelsen i klubben i enhver sak, uten å ha lov til å være sterkt uenig, er det alvorlig talt det dummeste jeg har hørt!

Mener dere seriøst at de som etter en lang rekke kraftige, men nytteløse protester, nå har fått nok av Glazier og ManU-styret og har stiftet United FC ikke er ekte supportere??

For ikke å snakke om Wimbledon..!! Hva med de trofaste supporterne som fulgte sitt lokale lag fra nivå 7 eller 8 til toppen av engelsk fotball?? De hadde også mer motgang enn de fleste på veien. Ikke fikk de spille på sin egen bane Plough Lane, og måtte derfor spille bl.a på Selhurst Park - banen til Crystal Palace. Og inn kommer altså en utenforstående nordmann inn og setter seg som mål å (tydeligvis) kjøre hele klubben i grøfta. Han bestemmer seg for å flytte hele klubben til Dublin (altså til et annet land til og med!!). Når det ikke går, knuses raskt håpet om en retur til hjemtraktene i Merton. Nå skal klubben flyttes til Milton Keynes! Utrolig nok - og dette mener jeg fortsatt er en stor skandale og skam - godtar det engelske fotballforbundet flyttingen som gjør at supporterne har en reisevei på noen titalls mil hver vei!! Jeg syntes det var en naturlig reaksjon da supporterne snudde klubben ryggen og stiftet sin egen klubb - AFC Wimbledon, som forresten har startet klatringen oppover i systemet. Er disse supporterne heller ikke ekte supportere. kanogvetalt og dere andre??
De støttet jo tross alt ikke ledelsen...


En protest mot ledelsen betyr ikke at man ikke er supporter av klubben. Jeg var her lenge før Mokkelbost & co - jeg er til og med født i Fredrikstad.

Har virkelig folk sett så lite fotball utenfor Norges grenser at de synes mistillit og protest mot ledelsen er unormalt og uakseptabelt??
Jeg har vært på bl.a over 60 fotballbaner i England, og fulgt det engelske landslaget i flere Vm- og EM sluttspill, og de som mener at det som nå skjer i Fredrikstad er kraftige protester vet Faen ikke hva de snakker om!! "

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340