Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 20 aug 03, 09:38
Her er det bare å ta tiden til hjelp så vil Plankehaugen vokse seg større etterhvert. Selv sitter jeg på Hovedtribunen, men det er flere og flere der oppe som er med å synger "røde og hvite" og typ "gi meg en F". Så over tid vil Plankehaugen bli flere. Det er også flere og flere på hovedtribunen som kjøper supporter effekter og noen av oss har også et eget, men lukket forum, på www.hovedtribunen.net, der vi samles mye om FFK.

Men jeg ser ikke hvorfor Red Beavers skal være på stadion som en egen gjeng, kan ikke de bare melde seg inn i Plankehaugen da? Det burde bare vært en supporter gruppe for både Stjernen og FFK som klanen er for Vålerenga, og den bør hete Plankehaugen. Red Beavers får meg til å tenke på menstrasjon.

Hva Klanen gjelder så har de over tid klart å trekke til seg et bredt spekter av ulike type mennesker fordi de har holdt en ryddig linje over tid. Klanen er noe å strekke seg etter, om vi hater Vålerenga aldri så mye.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340