Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 mai 05, 12:48
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Flaks er noe man har en gang. Flaks gjentar seg ikke i hver kamp. Jeg tror at de som hevder at FFK tar de poengene de gjør mot RBK, Hamkam og VIF ikke forstår spillet.
Jeg synes at når laget jeg følger, til tross for mange skader i sesongoppkjøringen, på tross av mange skader fortsatt, på tross av at mange spillere er uerfarne i tippeligaen og på tross av at de er spådd å rykke ned, ligger på femte plass så langt finner jeg det som glimrende underholdning. FFK er en av flere Davider i Tippeligaen. Og skal David slå Goliat må han ha en sluere plan.


Du kan få sagt det,kanogvetalt!!
Dette er jeg helt enig i.
Se på de lagene vi har møtt inntil nå, det er de fleste av de lagene som man i år regnet med skulle ligge på øvre halvdel. Og så har vi kapret 10 poeng på syv kamper og kun tapt en kamp (et arbeidsuheld).

Jeg tror ingen annen trener enn Drillo i hele verden hadde klart å kapre flere poeng enn de 10 vi har, når man tar med i betraktning vår skadesituasjon inntil nå.

Tenk når Piiroja og West er tilbake 100 % friske.
Og til sommeren har klubben liggende noen millioner i en spiller-investorpool, som kan brukes til nødvendige forsterkninger, og de vil helt sikkert bli brukt.

Vi har mye å gå på folkens. Nå må vi glede oss over alle de poengene vi har tatt, og så får vi glede oss til resten av sesongen og til at også den spillemessige underholdningen sikkert vil bli bedre og bedre etterhvert.
Jeg tipper vi har veldig mye å glede os til.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340