Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 mai 05, 10:25
Skal FFK regne med fulle tribuner og ønske om å bli vist på TV bør laget prestere bedre enn mot VIF, poenget mitt er at det folk flest vil heller gå ut fra stadion og snakke om alle målene. enn at vi skal hver eneste gang gå ut og si. "jaja i dag hadde vi flaks, vi ble overkjørt i 2x45 minutter, men vi fikk et poeng da" må være mye artigere å gå ut og si, dæven i dag var det en grisebra match, synd vi ikke fikk putta på et til mot slutten, 3-4 er kanskje ikke helt fortjent"
Ikke at vi skal tape alle matchene, men det er bedre å tape innimellom så lenge vi berger plassen. Husker jeg satt og leste på forumet her etter hamkam kampen i fjor. Hvor vi klaget alle sammen hvor elendig kamma spilte, og det var ræva fotball. Ingen spilte fotball som FFK osv... HVor er den holdningen i år, hvor vi plutselig har blitt ett rævafotballag...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340