Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 18 mai 05, 10:18
Til Marensius: Snakk for deg selv. Du sier at"Vi spiller ikke fotball lenger" og at "fotball er blitt underholdning, og underholdning er mål" som om dette er oppleste og vedtatte regler. Min personlige mening er at et lag som spiller taktisk fornuftig på bortebane kan være vel så underholdende å se på. Spesielt hvis det er laget jeg følger! Dette fordrer riktignok at jeg forstår spillet. Jeg synes det er mer underholdende å se en spiller som slår en pasning i bakrom på en touch enn at denne samme spilleren tar tre-fire overstegsfinter og et hæl spark bakover på banen. Men det fordrer nok også at man forstår spillet.

For noen få år tilbake var tippeligaen noe som fantes på TV. Nå er vi der, og ikke bare er vi der, vi er på femte plass. Hvis man ikke synes det er bedre underholdning enn å slå Grindvoll 10-0 borte, da tror jeg det er fordi man ikke forstår spillet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340