Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 06 mar 05, 21:59
Endret: 06 mar 05, 22:18
Bare ett lite spørsmål?
Hvorfor er det valgt ett sted som er utenfor sentrum? Er ikke midt i "down town" lettest for de fleste? Sjekket med Trafikanten og å komme seg fra Oslo S til Shamrock skal ta ca 18 min en søndag ettermiddag? Det er jo like lang tid som jeg bruker å komme meg inn til sentrum på det. Ikke all verdens tid men dog. Hadde man vært i sentrum er jo alle kollektivtilbudene der. Tog, buss, t-bane og trikk. Man kan da komme seg kjapt til og fra uten altfor mange bytter hit og dit. Så klart jeg kan kjøre bil men da er vel noe av poenget borte...
Ett sted i sentrum tror jeg ville ha samlet flere og gjort det raskere og lettere for folk som ikke bor akkurat på Grünerløkka.
Men jeg skal bøye meg for flertallet og komme dit hvor det blir oppmøte.
Samtidig må jeg komme men en veldig stor takk til at noen gidder å dra i gang med en Oslo avd! Synes det er kjempeflott at noen har tid og gidder dette. ...og tar i mot "dritten" fra sånne som meg om at stedet de har valgt er litt utenfor "allfarvei"

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340