Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 21 des 04, 18:05
Dette er ikke snakk om sverting av styret. Det virker nesten på meg at siden styret har fått så mye ros dette året, så takler de ikke at det kommer antydning til kritikk på enkelte ting. Det er slik det fungerer i et demokrati, vet du Lars;). Man kommer med forslag og kritikk og så diskuterer man seg fram til en løsning.

Jeg er enig med ajg i det han skriver om utviklingen i Plankehaugen. Det virker også på meg som om de som styrer og deres nærmeste er iferd med å bli en lukket klikk og reaksjonen på den lille smule kritikk som har framkommet her, indikerer vel at ajg er inne på noe. Vi må heller ikke bli som Klanen hvor alt skal være så velregisert at det nesten blir mekanisk. Det er greit at noen må føre an, men det må være plass til improvisasjoner innimellom.

Når det gjelder forslaget til Snæbbus#1 med flere sangere så synes jeg det høres bra ut. Jeg regner med at de skal være spredd utover tribunen og ikke stå i en "klædd". Dette vil avlaste Djpete og Klokan og vi har flere alternativer. De to herrene kan jo bli syke eller være forhindret på annen måte og da er det greit å ha flere forsangere.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340