Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 05 nov 04, 09:15
Opprinnelig postet av Abby
Hvorfor henger alle seg opp i hva slags skjerf han Klokan går med egentlig? Det står folk med Stjernen gensere også på tribuna, men det er ingen som klager på dem. Kjære vene... Dinamo Zagreb er første-laget til Klokan. Det vil det alltid være. Såpass har tilogmed jeg forstått. Og en manns kjærlighet til sitt lag er ikke å kimse av. Jeg hadde nok tatt med meg FFK skjerfet på kamper jeg og om jeg hadde flytta utenlands... Ikke pokker om jeg hadde tatt på meg et ManU skjerf om jeg hadde flytta til Manchester. Jeg elsker laget mitt, som er FFK. Gå litt i dere selv. Ville dere tatt av dere FFK skjerfa??

:ffk::ffk::ffk:



>Siden jeg bor i Oslo og ikke har hatt råd til å dra på alle borteturene (vært på 7, har allerede lagt unna en god del penger til neste års reisebudsjett) Uansett. Siden jeg ikke har vært på alle bortekampene, så har jeg gått med en del kompiser på Vålerengakamper på Ullevål. Og jeg her hatt på meg Skjerfet mit og Caps hver gang. Ble faktisk godt tatt imot og mange av de rundt meg jublet når FFK scora.. :ffk:

Uansett arena, bær skjerfet til laget ditt. Støtter den..

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340