Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 28 mar 25, 11:11

Opprinnelig postet av tynter

KTE hadde nok en helt annen posisjon i fredrikstad enn Hagen ,så jeg håper vi får en ok start.Ellers kan det bli mye støy fort. Ellers ble jeg veldig overrasket over at Håvar Jenssen velger å gå i fra 2.keeper i FFK til å bli i beste fall 3. keeper i sarp. Han setter FFK i en knipe når han vil gå sånn et par timer før vinduet stenger. Nå fikk jo vi hentet Øystein Øvretveit som la opp for 11 dager siden,så det løste seg på et vis. Uansett en rar manøver av HJ.

Dette var vel ikke bare en manøver fra Jensen? Han var jo under kontrakt? Vil si det er en vel så rar manøver av FFK, men Jensen har tydeligvis hatt null tillit. Har ikke en gang spilt cup, og gjorde en god figur i Tromsø. Han har antageligvis blitt fortalt at kontrakten hans ikke vil fornyes, og hva skal han gjør da?

Får tilbud fra en eliteserieklubb som er så nærme at han ikke trenger å flytte? Kan fort bli 1. keeper i 08.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

14/05/2025 10:56 | e795f477