Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 21 mar 25, 18:11

Opprinnelig postet av Costanza

Det er mulig Shein på sikt viser seg å bli en veldig god investering. Jeg har bare sett høydepunktbaserte klipp, som jo alltid ser lovende ut, men ut fra hva han objektivt har levert, skadetidsituasjonen og markedsprisen hans da han gikk til Dordrecht, synes jeg det virker som vi har betalt veldig godt.

Det virket som direktøren i Dordrecht var veldig fornøyd med overgangssummen. Det er vel et tegn på at vi ikke har vært flinke nok til å forhandle?

Ellers enig i at behandlingen av Björkstrom, Kjelsrud og Nielsen gir meg en veldig flau smak i munnen. Spesielt Kjelsrud og Nielsen er vondt, så store fanfavoritter de har blitt i byen.

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Tåler Fredrikstad det? Eller blir det totalslakt, og krav om sparking av trener, om vi ligger på nedrykk i mai?

Slik man kjenner denne byen: Det blir helt krav et sparking av trener hvis vi ligger på nedrykk ved utgangen av mai. Kanskje tidligere også hvis man ikke ser noe forbedring av spillet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

14/05/2025 10:56 | e795f477