Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 17 mar 25, 11:56

Metcalfe tilbake fikk meg umiddelbart til å tenke på Reuterswärd. Sparket ut, men hentet tilbake da man ikke klarte å hente annet. Panisk signering. 

Det vi har hentet er for mange usikre kort. Er Faraas egentlig god nok? Hanstad har mye å jobbe med. Øhlenschläger virker dog bra. Signeringen av Rocco Shein er bare merkelig. Ble operert før jul og har ikke vært å se på gress på tre måneder. Frustrerende.

Den nye dansken på topp har overhodet ikke levert i Sverige og er bare et par år yngre enn Kjelsrud. Burde absolutt beholdt sistnevnte i stedet. Spart en plass på utlendingskvota hadde vi også gjort. 

Nielsen virker som blir frosset ut uten at jeg kan fatte hvorfor. Mer enn god nok til å spille i Kvile sitt fravær. I stedet blir Skaret brukt sentralt uten å overbevise. Okpaleke kan sikkert bli god på sikt, men i år er det alt for tidlig.

Så forventet man vel kanskje at noen av utlendingene våre skulle forsvinne, men jeg kan ikke tenke meg et Woledzi er så ettertraktet som mange vil ha det til. Har et mislykket forsøk i Portugal og må virkelig overbevise lengre hos oss før det vil være aktuelt. Så langt har han ikke vist nok stabilitet til at jeg kan skjønne at noen vil kaste penger etter oss. Tror brått han kan bli værende her en del år. 

Er litt frustrert over hvor svake vi egentlig ser ut om dagen. Vi er betraktelig dårligere på det vi var gode på i fjor og har ikke blitt et spøtt bedre framover på banen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

14/05/2025 10:56 | e795f477