Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 26 feb 25, 19:05

Jeg vil veldig gjerne beholde Mads Nielsen og mener han burde vært førstevalg sentralt nå som Kvile er skadet. Alt tyder egentlig på at det er Skaret som tar den plassen. Jeg kan egentlig skjønne det ut i fra et framtidsperspektiv, men synes det er synd. Hadde Nielsen vært norsk hadde det ikke vært tvil i det hele tatt. Da hadde han blitt værende.

Ettersom vi nå har hentet enda en danske, så er jeg redd Nielsen ryker selv om vi egentlig har behov for han. Det gjorde det litt mer kinkig at Aukland forlot oss. Vi trenger bredden som Nielsen gir, men har problemer på grunn av at han er dansk. Jeg ville nesten tro at det jobbes med en norsk stopper for å løse denne floken. 

Vi kan kjøpe oss tid ved å ikke registrere Okpaleke i vårsesongen og satse på at vi selger spillere i sommervinduet, men vi må selge mer enn en utlending ettersom vi får en ny dansk keeper også. Jeg tror nok ikke interessen for Woledzi er så stor som mange vil ha det til. Ei heller Fall og da er det ikke så mange salgsobjekter enda.

Bjartalid er jeg skeptisk til. Jeg håper og tror han har mer inne enn han viste i fjor. Han var tross alt knapt skadefri i fjor og fikk ikke nok tid til å vise hva han kan. Dessverre ser det ut til å bli samme type sesong for han i år også. Veldig synd.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

14/05/2025 10:56 | e795f477