- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Det var vel ganske surt i Belgia også skjønte jeg, selv om banen var fin. Tror de takler akkurat det greit Problemet er vel helst at Molde er et bra lag på sitt beste. Men de har også hatt en del dårlige kamper.
Wolff Eikrem er visstnok tilbake, men han er forhåpentligvis langt fra sitt toppnivå etter mange uker uten kamp.
Jeg tipper vi kommer til å ha en inngang som minner mer om hjemmekampen mot Molde. Bortekampen var jo en spesiell opplevelse, hvor vår egen Simen Rafn scoret etter ett minutt, og så holdt vi stand en stund før alt gikk så til de grader i dass.
Lykkes vi med å frustrere dem den første halvtimen, så anser jeg det som en 50-50-match. Og en ting er jeg sikker på, spillerne kommer til å føle at de spiller på hjemmebane!
---------------------------
Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"
Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb