- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Et døgn har gått siden det åpne salget og det er fortsatt en del ledig? Merkelig. Er det folk som har kjøpt av Molde-kvota og prøver å få solgt før de kjøper i bendit-svingen, eller er det såpass mange som har fått tak i billetter andre steder på stadion at det nærmer seg at alle som vil, har fått?
Vet ikke om det er FFK eller NFF som har stått for somlingen her, men synes uansett det er rart de siste billettene slippes så sent som fem dager før finalen. Ideelt sett synes jeg som sagt at det burde vært planlagt slik at klubbenes åpne salg kunne startet samtidig, og at det som kom nå den siste uka kun ville være ubrukte billetter fra den kvota NFF hadde holdt av. Nå forstår jeg det slik at noe av det som ble sluppet i går også var fra denne kvota.
Og så tenker jeg at en god del av billettene i klubb-kvotene burde vært solgt ved fysisk oppmøte, selv om det er gammeldags. Der tipper jeg det er NFF sin løsning som er flaskehalsen.
Håper folk får ut fingern og får fyld opp svingen asap. Vil være for dumt om det skal være FFK-fans som møter "sivilkledd" blant Molde-fans og må sitte på henda sine i to timer samtidig som det er ledige plasser i vår sving.
---------------------------
Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"
Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb