Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 aug 24, 17:45

Enig med Holters i det siste. En trener av det formatet og den kraften som vi hadde til låns i Mikkjal Thomassen, det er ikke sikkert vi får tilbake i levetiden til noen av oss. Jeg tror ikke han nødvendigvis blir så veldig lenge i AIK heller.

Her er noen sitater fra AIK-folk på Twitter/X fra de siste dagene og ukene, noe som illustrerer ganske greit at han raskt har tatt en av de mest kravstore supportergrupperingene i Norden med storm:

 

"Mikkjal på presskonferenserna är ju en sådan fröjd. Bra ambassadör för vår älskade klubb. Sov gott, vi kommer bli bättre säger Mikkjal och då tror jag det blir så."

"Otroligt imponerad över vad Mikkjal har lyckats implementera på så kort tid. Varit här lite över en månad, 4 raka segrar nu."

"Älskar hur Mikkjal firar lyckat presspel!!"

"En fantastisk tränare som kommer ta AIK långt."

"Av klipp i AIK+ att döma är Mikkjal den överlägset duktigaste talaren jag sett AIK ha som huvudtränare. Han ingjuter mod och beslutsamhet. Det är en egenskap som rimmar väldigt bra med den typ av fotboll som han vill spela. Blir otroligt spännande att följa resan vi påbörjat."

"Ändå kul att när man läste om Mikkjal innan så tänkte man vad är det här för galning, men som det kryddades. Han är ju hur härlig som helst och vilken jävla vinnarskalle."

"Mikkjal Thomassen är mer Henning Berg än vad Henning Berg är. På ett bra sätt."

"Haha älskar att AIK kör intensiv press oavsett motstånd, Mikkjal kommer inte tillåta något lall."

"Upplever att Mikkjal Thomassen är en tränare som ”fattar grejen”."

"Den här grabben gillar jag. Så kände jag redan från första början. Lite sugen på att måla en banderoll med ”Mikkjal”, eller trycka på nästa tröjköp."

"Mikkjal har inte bara tänt gnistan hos spelarna. För lite mer än en månad sedan kändes det riktigt mörkt, nu kan man blicka uppåt och det känns så fruktansvärt skönt."

"Vi har 3 raka vinster och en uppåtgående trend, Mikkjal har väckt glöden i spelarna."

"När hade vi senast en lika bra tränare som Mikkjal?"

"Mikkjal Thomassen självklar kandidat till månadens tränare i allsvenskan, eller?"

"Helvetes vilket tal Mikkjal drog innan värmning på derbyt! Fan, tom jag blev taggad när jag ligger i sängen o kollar på det!"

"Förutom allt annat som sagts om Mikkjal så vill jag tillägga att det är uppenbart att han tar 150 i bänk."

"Fan nästan läskigt hur bra känsla man har för Mikkjal på så kort tid. Han känns så AIK. Min jävla gubbe!!"

"Fan aldrig sett någon göra så mycket på så kort tid. Frågan är hur länge vi får behålla mikkjal."

"Mikkjal Thomassen KAN vara det viktigaste som har hänt AIK under hela 2000-talet. Det här känns 100% rätt en månad in."

"Jag vettefan vad ni känner men jag vill suga av Mikkjal"

"MIKKJAL THOMASSEN MIN GUD"

"Totalt överlägsna. Vilken jävla maskin Mikkjal håller på och bygger"

"Mikkjal Thomassen e min jävla GUBBE!!!"

"Mikkjal har hitta tillbaks till gamla Aik,underbart"

"Mikkjal....Tack för att du fått våra spelare att prestera!!"

"Mikkjal Thomassen är vår man…"

"Mikkjal ger enormt mycket energi och förhoppning inför framtiden. Känns som tränaren som kan få AIK att börja slå MFF på bortaplan"

"Mikkjal är först på plats varje morgon, lämnar sist, jobbar mer eller mindre hela tiden. Hyllar ständigt spelarna och ger dem självförtroende, samtidigt som han höjer träningskulturen. Kanonvärvning om ni frågar mig."

"Har man någonsin sett en tränare vara mer AIK i sin retorik än Mikkjal?"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340