Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 14 aug 24, 21:52

Dette var virkelig ikke noen god kamp. Jeg sliter med å skjønne hva som egentlig er planen i dag. Vi kommer jo til en drøss med innlegg, men hvorfor slår vi det når vi har Jeppe Kjær der inne? Virker veldig planløst hele greine. Dette er også første kamp på to år eller noe slikt hvor jeg har registrert massiv piping på spillet.

Så må vi bare kvitte oss med VAR for det suger hele gleden ut av scoringen vi får på overtid i dag. Jeg jubler jo med en gang vi scorer, men blir veldig usikker umiddelbart etterpå når spillerne er veldig avventende med feiringen sin også (Med unntak av Maxwell, for en feiring han har helt alene på vei ned til Sørsia. Herlig følelsesmenneske). Jeg fikk i hvertfall ikke noe særlig gledesfølelse av denne scoringen i dag. 

Det positive er at vi kan bli mye bedre og at vi etter å ha slått Brann neste runde er på andreplass på tabellen ;-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340