Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 273

Lagt til: 15 jul 24, 21:58

Jeg ble ganske sjokkert og overrasket når jeg først leste nyheten før jeg etter hvert ble skuffet når det begynte å synke inn. "Alle" skjønte at Mikkjal ikke skulle være her for evig, men at han går midt i sesongen, og til en klubb som følger samme kalenderår, den så jeg ikke komme! AIK er også per dags dato en dårligere klubb.

Mikkjal har alltid virket som en lojal type som har tro på prosjekter, så jeg følte meg ganske trygg på at han skulle være i klubben fram til kontrakten gikk ut i 2025. Så feil kunne man ta...

Jeg forstår at han ønsker seg til AIK, da klubben og byen er større enn FFK, men timingen er veldig spesiell. Nå blir det spennende i sommer om flere velger å bli med flyttelasset til Stockholm.

Men krise er det ikke. Klubben har bygget en sterk kultur som både administrasjon og spillertropp støtter 100 %. Andreas Hagen kommer til å styre skuta midlertidig med de samme idéene. Så har jeg stor tro på at Heier og Engebretsen gjør en like grundig prosess som de gjorde før Mikkjal kom inn med den samme hovedtreneren som til slutt kommer inn.

Aldri en kjedelig dag med FFK!

---------------------------

Tribunekultur


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340