Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 22 mai 19, 23:50

Møk. Realistene fikk rett, og 08 ble til slutt et nummer for store. De startet jo relativt forrykende og hadde oss under skikkelig press de første ti minuttene, men vi kom mer og mer inn i det og siste halvdel av 1. omgang var faktisk jevnspilt. Men takk til keeper Jenssen og dårlige smurfeavslutninger for at det ikke sto 0-2 allerede til pause.

Med den utviklingen før pause var det ekstra surt at vi slapp inn 0-1 på den måten, deres angrep startet med at vi ble brutt på grunn av ubesluttsomhet på vår venstreside. Godt at ikke lufta gikk ut av oss allerede der. 

I minuttene i forkant av 0-2 hadde vi gjort mye rart, inkludert noen hasardiøse pasninger tilbake til en presset Jenssen, så flere rundt meg mente det lå et sarpemål i lufta. Dessverre fikk de rett.

Om vi tar med oss aggressiviteten fra dagens kamp tilbake til hverdagen i 2. divisjon blir det vondt å være FFKs motstandere. Men det skal kanskje mye til ...

Tror heller ikke 08 kan friskmeldes etter denne kampen. De trenger nok litt stang-inn i en seriekamp eller to for å få tilbake selvtilliten. Håper det drøyer lenge. Videre håper jeg at de får en vanskelig bortekamp i tredje runde, mot Molde, Brann eller lignende.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340