- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
aavdst
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169
Lagt til: 23 jun 13, 18:56
Endret: 23 jun 13, 18:57
Endret av: aavdst
Og har de lært noe om informasjon? og kundebehandling? De kunne i det minste lagt ut en info om hva som skjer...om de forventer at det skal bli i orden igjen..en beklagelse..et eller annet...
Å være proaktiv med Informasjon sparer et selskap for så mye unødig misnøye og dårlig score... Får mannen i gata informasjon om tingenes tilstand, slår de seg fortere til ro...og kan til og med få sympati for selskapet. Manglende info derimot; det motsatte.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914