Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 27 jun 03, 11:16
Greit nok at dere må forholde dere ditt ditten og datten, men da burde dere kanskje gått litt mer forsiktig ut før sesongstart?

Videre er det ikke spesielt imponerende at dere brukte tre timer _EN GANG_ før _EN KAMP_ i år. Tør ikke å tenke på hvor mange tre-timere som har gått med her til denne siden.

Du sier selv at penger ikke er problemet for tifo. Nei vel, hvorfor skulle dere ikke ha tifo før "supporter" spyttet inn penger? Du snakker litt mot deg selv her.

Ikke vær så hårsår fordi noen retter et spørsmål mot deres disposisjoner Jon. Dere gjør en fin jobb og er nye i gamet, og kanskje brenner gutta i Kråkevingen, samt har langt mer erfaring, mye mer for dette med tifo enn dere. Ikke vet jeg.

Jeg, ja JEG personlig, synes det er merkelig at det ikke blir mer tifo enn dette i år. Dere begrunner dette med at det voldsomt med planlegging osv. Hvor mye planlegging kan det være å få noen folk til å holde en del pluss, Jon? Kanskje ikke 50 som mot Sandefjord, men noen.

Uansett, lykke til videre.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340