- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Ansettelsesprosessen av Nordlie er vel et lærebokeksempel på hvordan man ikke skal ansette noen. Jeg var selv positiv til ansettelsen utifra det å berge plassen, noe TN har gjort før, men skeptisk til kontraktslengde mht at han før eller siden ender i bitter krangel med spillerne. Men jeg kjente ikke til motstanden mot han og tilstanden i økonomien. Den dystre økonomien alene skulle satt stopper for både TN og nye spillere. Ansettelsen var en hastesak der svært få ser ut til å ha hatt noe å si og det skyldes den unikt horrible tilstanden i FFK med flere motstridende interesser. FFK kunne nok tjent mer på å ha brukt penger på eksterne idrettspsykolger for å snu stemningen i laget sammen med Aune enn å ta inn ny trener.
TN kommer nok mer en godt nok ut av dette, men jeg tviler på at han leder FFK når sesongen sparkes igang.
---------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914