Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 jun 09, 22:16

Bortimot årsverste - hvor mange ganger har jeg brukt den frasen i år, bare halveis inn i sesongen....Anbefaler de av dere som ikke så kampen lese innlegget til Lemmy. Han treffer spikeren mitd på hodet, spillerne GADD ikke. Jeg ble mindre sjokkert etter første halvtimen, men det forbedret seg aldri nevneverdig.

Jeg ønsker å sende en takk til Bodø's feige innstilling til kampen med 11 mann i egen boks, det er hva som redder guttane til 1 poeng idag. Snakk om å legge seg på utebane, og det var jo strengt tatt unødvendig all den tid samtlige på FFK så ut som overbetalte rasshøl. FFKs bestemann pris tildeles Bodø Glimt Fotballklubb.  

Braathen  3  Tabbemål, svak plassering på 1-2...Showredninger på ufarlige langskudd trekker ikke opp.

Askar 1 Karriereverste? Snubler med ballen, har ikke lyst til å være på frstad stadion idag, helt fraværende offensivt - også mentalt....

Piiroja 3  Vinner dueller som alltid, men bruker et kvarter hver gang han har ballen i beina...

Wehrman 2  Er pinlig slapp på 1-2, presser ikke Bodø spilleren i det hele tatt. Er midtbanespiller, men der blir han for tung, treig og lat...

Thomassen  3  Løper mer enn flere av de andre, men slurver med ballen både defensivt og offensivt.

Barsom  0  Ørten håløse frispark, dreper all flyt offensivt, forstår ikke vingrollen, jobber slapt, forferdelig innstilling av en kaptein. Per dags dato ser jeg gjerne Barsom UT etter sesongslutt, sats heller på lokal frstad ungdom!!

Ramberg  1  Rett og slett fordi han ikke gidder å løpe én eneste gang i kampen!! Forferdelig provoserende oppførsel!!

Borges  3  Avkledd på tempo idag, brukes helt feil av trenerteamet som anser ham som hengende spiss eller defensiv midtbane. Borge ER OFFENSIV MIDTBANE!!!!!!!!! Løper også ekstremt lite, scorer dog mål igjen om redder ham fra 2.

Kvisvik  3  Gjør et ærlig forsøk, men ingen av lagkameratene er med idag, surner så til og slutter helt å løpe...

Tegan  3 Gjør flere fine iniativ i 1omg, i 2omg kun i offside.

Everton 2  Tråkler og tråkler og tråkler og tråkler = hva???

Gashi er OK med grei innsats, Gardar kommer ikke inn i kampen i det hele tatt, Martinsen slurver og sentrer heller tilbake til keeper enn fremover på banen på stillingen 1-2...

Aune & co 2, helt feil start 11er. Når stoppern vår er frisk benytter vi ikke en tung defensiv midtbanespiller på stopperplass, Barsom får overraskende tillitt nok engang, Ramberg og Borges gir tidenes "lette" midtbane i TL - samt at rollene de får tildelt er rent misbruk av kvalitetene til Borges....Bytter skulle vært gjort allerede i pausen, siste byttet av Ramberg kommer for sent.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340