Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 14 jun 09, 21:33

Nei, det har du helt rett i Patrioten. Han har vært svakere i år. Men jeg tror ikke løsningen er å sette han på benken heller. Dette har nok trenerne (og Jerry Knutsson in particular) fullstendig oversikt over. Som Lemmy sier, Bråthen står heller ikke bra på 2.laget i 2.divisjon. Bråthen har heller ikke tatt noen steg siden i fjor. Vi har faktisk to keepere som står omtrent på stedet hvil, hva det skyldes vet jeg ikke. Jeg tror at Lasse har litt svekket selvtillit, jeg tror evnene er der.

Konklusjonen på dette må være at vi må gi Lasse tid.

Håkon Opdal har vel heller ikke alltid stått stabilt bra for Brann, men de satset på han, gav han tillit kamp etter kamp. Jeg tror ikke de angrer på det nå. Brann har også en meget god keeper i bakhånd (Udjus), og de har lånt ut en annen god keeper i Thorbjørnsen. Brann kunne gjort det lettvindt de også ved å bytte keeper så fort Opdal tabbet seg ut.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340