Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 feb 09, 23:08
Endret: 14 feb 09, 23:11
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av HotDream

Et lite spark til ham som hater reklame på tv: Jammen kjekt for deg at du "tilfeldigvis" så en TV2 reklame fra Rema1000 på billig digitalmottaker..Laughing Løp og kjøpLaughing

Hvem sa noe om TV2-reklame (bortsett fra du)? Jeg fikk en Rema-brosjyre i posten... Den gikk i søpla (vel, papirresirkuleringskurven) som vanlig, men jeg rakk å legge merke til det nevnte dekodertilbudet. Hadde det vært en TV-reklame, så er jeg redd jeg hadde gått glipp av den, gitt.

(Nei, jeg har ikke sagt "nei takk" til uadressert post, for det hender det kommer reklame og tilbud som jeg vil lese - men da velger jeg sjøl hva jeg vil se på og ikke. Og nei, jeg er ikke imot reklame. Jeg kan bare ikke fordra å bli pådytta reklame når jeg ser på TV, spesielt ikke midt i programmer. Og det verste av alt er å måtte betale for å få "lov" til å se reklame. OK?)

Jeg er forøvrig enig med deg når det gjelder kanalpakker, og at jeg er enig med deg om noe i denne denne diskusjonen kvalifiserer vel til et kryss i taket.

Alt dette handler i bunn og grunn om det blant "liberalistene" hellige mantraet "valgfrihet". Jeg velger bort - så må andre gjerne betale 2-300 hundre kroner i måneden for en haug kanaler de ikke har bedt om, pluss sports- og filmkanaler, pluss pay-per-view, pluss dekoderleie, pluss "kortavgift" (hva f... er dét for et påfunn??), pluss pluss.

Jeg skjønner at noen liker TV2, jeg skjønner at folk kan være villige til å betale for både det ene og det andre, og jeg har da sagt (det står svart på hvitt litt tidligere i tråden) at TV2 naturligvis er i sin fulle rett til å gjøre akkurat hva de vil. Men jeg sliter med å forstå iveren etter å forsvare dem til siste blodsdråpe når de har drete på leggen så hardt som i dette tilfellet. Det går vel an å ha to tanker i huet samtidig?

Case in question: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=547084

(Det trur jeg var siste ord fra meg i debatten. Føler ikke at vi kommer stort videre, kanusi).

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340