Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 05 mai 08, 00:45
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Liraren

Velkommen hjem markus. <3  19

 

Latterlig spørru meg, plankehaugen bør bruke tifo på og støtte FFK og ikke enkeltspillere på hamarkameratene

Enig. Ringberg gikk frivillig til Kamma i 05, tross at enkelte bedreider Drillo for salget.  PH er til for å støtte FFK og FFK-spillere. SKulle ikke forundre meg med banner for Brenne og Bjørkøy når drittlaget LSK kommer til stadion...




Når LSK kommer på besøk hadde det vel vært litt morsomt å hatt et banner hvor LSK lå på nedrykksplassen? klart og tydelig... for å minne de på hvor de hører hjemme ;P

kanskje FFK på toppen av den tabellen óg... med teksten; "milevis ifra" eller noe i den duren ;P


Forutenom det så er jeg glad Gashi endelig har begynt å finne formen igjen. Har savnet den siden av han. Fikk bare med meg kampen på radio i dag grunnet jobb, men - hørte rykter om at barsom gjorde en særdeles god innsats i dag? Flott å høre det óg!

___
off-topic kanskje; er det bare PH som får lov til å ha med slike "bannere" ? og ikke BRH/RHE?

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340