Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 01 des 07, 02:09

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hadde de jobba hardere så hadde de hatt flere poeng.

Hva er det for noe tull??

Om de hadde jobba hardere? Først og fremst, så har Stjernen for første gang på lenge (vel, med unntak av sesongen med den geniale Enio), et lag som blør for drakta og jobber hardt. For det andre så synes jeg det er noe forbanna tull at "om de hadde jobbet hardere så blablabla". Ta vekk 8 av de mest sentrale spillerne på ethvert hockeylag, og det laget vil slite....det er det ingen tvil om....det ville Storhamar, VIF, Sparta, Lørenskog, M/S og Kongsvinger gjort også f.eks. Det ville også Man Utd, Liverpool, Vålerenga, Brann og FFK gjort også i fotballen.

Gutta jobber så hardt de kan de, og jeg er drittlei de folka som forventer at Stjernen skal vinne absolutt alt og vinne alle kamper med masse mål før folk er fornøyd. For ellers finner jo folk alltids et eller annet å klage på! Det er som Weinstock sier, det er begrenset hvor bra lag han har å jobbe med i år, så derfor blir dette en mellomsesong - og da er det ingen vits i å forvente de helt store resultatene heller. Men klart, Stjernen har overrasket ved å ta noen store skalper også - man er jo det eneste laget Vålerenga ikke har klart å slått f.eks. For med et skadefritt lag, er Stjernen et hardtarbeidende lag....ikke noe spesielt fintspillende, men man er flinke til å forstyrre spillet til motstanderen og dermed kontre dem i senk. Men når det er flust av sentrale spillere ute så blir det vanskelig.

Men se på de siste kampene. Etter min mening begynte forbedringen i kampen mot Comet....mye skader, men gutta kjempet og slåss så hardt de kunne. Mot Storhamar var man fullt på høyde med bønda, men takket være en feig dommer ble kampen ødelagt. Og samtidig begynte spillere å komme tilbake fra skader. Man spilte godt i 55 minutter mot Furuset og burde vunnet den kampen, der var det Stjernens egen feil at det ikke ble 3 poeng - men man revansjerte seg ved å jobbe FIF i senk hjemme i Stjernehallen nå sist.....spesielt takket være våran kung, Erik Hjalmarsson.

Så det at gutta hadde tatt flere poeng om de hadde jobbet hardere? Pisspreik. Skal innrømme at de har gått på noen blemmer også, mot f.eks LIK, TIK og FIF men gutta jobber hardt, spiller så godt de kan og går på hver kamp med en positivt innstilling!

Det er mer enn hva man kan si om FFK til tider....(ja, der kom brannfakkelen!)

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340