Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 okt 07, 10:59

Opprinnelig postet av dracula
PS Hvor var Kasey og Jonna store deler av kampen, dette sammen med en lat Kvisvik ( til det gjensto ca 20 min) gjorde at Sandefjord faktisk hadde midtbanen i lange perioder.

Et par poenger:

1) Midtbanen vår fungerte overhodet ikke idag, og må ta skylda for at det spillemessig ble så utrolig svakt. Dette kan deles opp i to:

a) Bjørkøy hadde ingen god dag, og evna heller ikke å snu trenden, men må også sies å lide litt under Wehrmans forferdelige prestasjon

b) Wehrman spilte sin klart svakeste kamp i FFK-drakt. Han bruker altfor lang tid på å håndtere ballen, og må trene ballbehandlingsteknikk, hvis ikke vil angrepa vår stopp opp i han hver eneste gang. Wehrman må jo være drømmemotstander, for det er jo bare å legge litt press på han, så spiller han støttepasninger i 7 av 10 tilfeller

2) Kvisvik er den eneste på laget som det framstår nå som har hjerne og fot til å legge pasninger framover som faktisk resulterer i noe framover på banen. Sånn sett er Kvisvik en nøkkelspiller, for jeg sitter med følelsen at hele vårt angrepsspill er bundet opp i den mannen. Angrepsmessig er FFK to vidt forskjellige lag med og uten Kvisvik. At Kvisvik ikke får baller å jobbe med fra midtbanen er jo bare et mysterium for meg, for midtbanen må da for pokker se til venstre når de vet at det er der pasningsfoten på laget befinner seg! Kvisvik går jo nærmest og vansmekter på venstresida nesten hele første omgang. Kvisvik var dårlig? Tja, men midtbanen var ihvertfall dårlig. Så gjenstår det å diskutere hva som kom først; høna eller egget.

3) At Prytz får spille så lenge som han gjør må være forferdelig demotiverende for nye og unge spillere, for makan til tannløs prestasjon skal du lete lenge etter. Det viser seg jo også at han ikke har fotballhodet som gjør at han fungerer også på en dårlig dag, og her må noe drastisk skje for at vi skal kunne bruke han til noe som helst. Shabani må brukes fra start på venstre bekk, og det fra neste kamp av!

To fine scoringer og tre poeng holder ikke for meg som beholdning for denne kampen. For det å se en så lite motivert gjeng prestere så dårlig i så lange perioder var en lidelse for meg, og jeg hadde for første gang iår lyst til å gå hjem etter første omgang.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340