Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 okt 07, 10:25

Borregårs Arena.... hmm... Sprekt navn, men det blir vel litt sarpsborgsk? Vi vil nok bare kalle det stadion allikevel sier du, men jeg tror at om alle hadde klart å bare koble ut reklamen og kun tenke Fredrikstad Stadion så hadde det ikke ligget så mye verdi i reklamen. Jeg er styggredd for at vi alle i byen kommer til å preges på en eller annen måte av den nye reklamen, for det skal nok bankes inn i hodene våre hvem som eier stadionnavnet. Jeg tror at når vi sier at "vi uansett fortsetter å kalle det for "stadion", så tror jeg det blir hjelpesløs trøstesegselv-snakk. Jeg sier ikke at vi ikke tjener på det alt i alt, men uansett tror jeg også at vi mister noe viktig her i byen.

Rent-A-Wreck stadion hadde vært helt rått. Ser det for meg. Men serriøst, jeg håper nesten at Sarpsborg kommune kjøper opp stadionnavnet for 20 år, så kan de styrende i Fredrikstad selv se hvor utrolig teite de er. Da kommer de som gikk i mot forslaget til å få høre det i 20 år fremover. Jeg tror jeg hadde grått eller ledd meg ihjel. 1 million i året for kommunen, hva er det da? Ingenting... I allefall ikke når man tenker på hvor mye reklame det er for byen. Millionen går dessuten til ting de uansett må støtte mer eller mindre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340