Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 07 sep 07, 10:25

Shabaan er aktuell i svenske medier om dagen fordi det spørsmål om hvem som skal være Sveriges første keeper. Isak er skadefri, men til tross for det har det svenske folket talt og ønsker Shabaan. Isak er PL keeper mens Shabaan står i en betydelig mindre liga. Gjennom å gjøre hele Sverige(også Lagerfäldt) oppmerksom på at større klubber er interessert så kan det styrke Shabaans posisjon. Forstår at han nevner dette til Aftonbladet.

FFK fikk et bud etter at det norske overgansvinduet stengte. Det var meningen at den tyrkiske klubben skulle hente ham med en gang siden det tyrkiske overgangsvinduet stenger senere. Selv om det foreligger en avtale om salg hvis spilleren er enig og prisen er riktig, så er det spesielle omstendigheter når FFK ikke vil være i stand til å hente en erstatter. Dette tror jeg også Shabaan forstår.

Det som det står og faller på er om Bråthen og Staw er fullgode erstattere. Om de var det så hadde de vel spilt mer denne sesongen? På Shabaan kan man forstå det slik at Morgan ville selge mens styret(!?) i klubben sa nei. Jeg trodde det var sportsutvalget som var beslutningstaker i en slik prosess?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914