Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03

Lagt til: 07 sep 07, 07:03
Endret: 07 sep 07, 07:10
Opprinnelig postet av Shadar
Hvis du hadde lest alle trådene så hadde du fått med deg at han ikke ville ha gått før sesongen uansett. Vi hadde sikret oss 10 mill, vi hadde kunnet planlegge keepersituasjonen lenge, samt opprettholdt troverdigheten. Bråthen og Staw er begge overmodne. Staw og kanskje til og med Bråthen er kanskje ustabile ennå, men da er kamptrening eneste medisin. Investering i fremtiden.  Dessuten sier ikke Rami noe unødvendig til media. Han har verken svertet eller vært urettferdig mot FFK til for pressen. Personer med karakteren til Rami hadde klubben trengt flere av. Måten du omtaler Shaban på er smålig og urettferdig.

Jeg har lest alle trådene og jeg oppfatter at Shaban skulle gå nå, Kan ikke se noe sted at det først var etter sesongen som var aktuelt med en overgang.
I mine øyne er ikke Staw eller Brathen overmodne for FFK-spill men det er selvsagt fra mitt ståsted.
Det at Rami selger seg selv og utleverer styrets og Morgans beslutninger i pressen hver gang han er på landslagssamling, synes jeg er en uting. Dette har også Morgan reagert på.
Hvis jeg kan velge typer jeg vil ha i FFK så er vel Piroja mer etter min smak. Skjønner at han forsvinner etterhvert men han syter ikke.Hadde vi hatt flere av Shabans type i Fredrikstad tror jeg vi stort sett hadde diskutert overgangsrykter

---------------------------

erfo

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

29/06/2025 16:18 | 523df36a