Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 07 sep 07, 00:43
Endret: 07 sep 07, 00:43
Opprinnelig postet av Shadar
Hvis du hadde lest alle trådene så hadde du fått med deg at han ikke ville ha gått før sesongen uansett.

Jeg regner med du mente at han ikke ville gått før etter sesongen? Hvor står dette i denne tråden egentlig, eneste jeg fant når jeg skummet igjennom var at det i følge Dagbladets artikkel hadde kommet et bud etter overgangsvinudet. Jeg fant det jeg regner med var artikkelen og der står det følgende:

Trabzonspor kom med budet samme dag som Fredrikstad møtte Stabæk på Nadderud, 3. september.

Det er noen dager etter at det internasjonale overgangsvinduet stenger, men Tyrkia opererer med en litt seinere deadline.

Alt tyder på at det var nå overgangen skulle gjennomføres, ikke etter sesongen. Det ville i hvert fall vært litt merkelig om tyrkerne kom med et bud på Shaaban samme dag som overgangsvinduet stengte, for å kjøpe han fri ved neste overgangsvindu. Må i tilfelle vært at de anså han som en dyrere spiller etter sesongen. Hvis de først trenger han etter at sesongen i Norge er ferdig, så har de jo flere mnd å komme med bud på, da tviler jeg på at det budet kommer på samme dag som siste dag av overgangsvinduet som var.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

29/06/2025 16:18 | 523df36a