Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 26 jun 07, 17:59
Jeg synes det er bra at treneren kan si sin mening, selv om det går imot det sjefen har hevdet. Det var jo tross alt ikke en intelligent uttalselse morgan kom med, og da får man vel lov til å si det hvis man ønsker det, uten at jobben til grönis skal bli truet av den grunn. jeg håper bare morgan tenker seg om to ganger før han uttaler seg til media når han er opprørt og er fortvila over at FFK ikke vinner på bortebane!

hvis man er irritert, skuffa, fortvila, si "ingen kommentar" istedet for å slenge ut noe man kanskje angrer på etterpå..og som blir blåst veldig opp i media og gir FFK enda mer negativ omtale..noe kanskje grönis også skulle vurdert på tampen av det aktuelle intervjuet

men uansett, grönis er vår mann, og jeg krever noens avgang hvis dette skulle føre til grönis fall, og det er jeg nok ikke alene om å mene!

---------------------------

FFK for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340