Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 08 jun 07, 03:31
Endret: 08 jun 07, 03:45
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ballen går i en perfekt bue og dupper inn i målet rett under tverrliggeren. Staw er etter ballen men når den ikke. Jeg så Maradona gjøre noe lignende for Napoli i sin storhetstid. Det ble ikke omtalt som keepertabbe da. 

Ville ikke vært bekymret for Staw.

Et utmerket poeng.

Jeg så Staw mot Strømmen, og han var helt klart den av FFK2-spillerne som så ut til å være nærmest A-laget. Han hadde flere flotte redninger. Staw gir grunn til optimisme, ikke bekymring.

Ellers ikke helt enig med trådstarter. Rami er verdifull. Om han ikke er ekstremt god alltid, så er det meste han leverer meget bra. Holdningene og rutinen han bringer inn i laget er også verdifullt. For de to unge keepertalentene må det være enormt bra å ha Rami å lære av på dette stadiet i karrieren.

PAC holder absolutt TL-nivå etter min mening, selv om han ikke er landets suverent beste h.back, og i likhet med de fleste spillere i TL varierer litt i prestasjonene. 2. omgang mot Vålerenga var glimrende, og for bare et halvt år siden kunne vi se PAC nærmset egenhendig spille ut Edu og Hoff på Ullevål. En spiller som kan slikt er god nok for TL. Punktum.  

Ønsker meg også Wehrman, men jeg ville ikke kastet ut Ramberg sånn uten videre bare fordi han mangler duellstyrke. Ramberg er en av FFKs klokeste spillere, og på sitt beste er han en av lagets beste. Ramberg er en av de som holder pasningstempoet oppe, og det er i blant viktigere enn å kunne bruke muskler i nærkamper. Ja til sterke spillere, men ikke bare det. Noen må ha et godt hode som sin force også, det har Ramberg.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340