Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 05 jun 07, 14:19
Endret: 05 jun 07, 14:20
Opprinnelig postet av HotDream

Hva med Hoås? Har "geniet Grønhagen" fortsatt tro på ham? Om så, da er han ikke mer "geni" enn sine forgjengere... Han har fått mange sjanser under 3 forskjellige trenere.
Gardar tok jo sjansen når han fikk den og bør vel gis tillit igjen, og Vourinen har kanskje ikke fått så mange sjanser på a-laget, men bør vel ta sjansen på 2dre-laget da? Jeg mener Hoås og Vourinen er nærmest en exit fra FFK. Er vel ikke akkurat lettsolgte noen av dem, men hva med utlån?
Selv om jeg tviler, så kunne det jo hende de ville blomstre i Adeccoligaen...

Vuorinen, Toth og Gardar er de spissene som han fått minst spilletid under Grönhagen, derfor vurderte jeg de som minst aktuelle også i fremtiden. Hoås har ikke fått sjansen under 3 trenere menn kun under Drillo og Grönhagen. KTE fortalte gutten ofte i klare ordelag at han ikke var enig med Drillo at han skulle hentes til klubben(dette kan jeg ikke dokumenter om noen skulle be meg om det). Det er ikke slik som får en spillere til å prestere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340