Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 05 jun 07, 14:09
Opprinnelig postet av kanogvetalt

FFK har pr i dag så mange spisser at ikke alle får spille spiss på trening en gang. Heller ikke mulig å gi alle relevant matching på spissplass. Vuorinen, Toth og Gardar er de spissene som har fått minst spilletid på A-laget, derfor er det kanskje mest naturlig at en eller to av disse selges.

Personlig ville jeg beholdt Toth av disse 3, men Grönhagen har andre forutsetninger enn meg til å vurdere dette. For bare ikke håpe at det blir politikk i dette.

Det er synd at det faktisk er politikk/person som spiller inn, personlig ville jeg foretrukket å beholde Gardar og Toth, mens Vuorinen og Hoås kan gå. Jeg mener også at det burde være mulig å teste ut noen kombinasjoner på topp som var spesifikke for hjemme og bortekamper. Fofana burde få mer erfaring på FFK2, med innhopp på hjemmekamper, men for all del la han få mer enn 5 min. som i West sitt tilfelle, Tarik funker nesten bedre når han får en slepende possisjon, og kan overraske.

Humor:Referer en virkelig pateriot på 82 år som har fulgt FFK på stadion siden han var guttunge, og fått med seg de "hærlige" tider:

Om en spiss i FFK: "skal jeg se elg kan jeg gå i skogen - Jeg går fra stadion når han derre svensken setter`n på"

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340