Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 06 mai 07, 21:55
Dårlige dager og dårlige dager, fru Blom. Det er i så fall voldsomt til dårlige dager Shabaan skal koste på seg, og det er tydeligvis en dårlig dag så fort spillerbussen er meter`n utenfor kommunegrensa og på vei til gardermoen, noe som i tillegg virker å gjelde for storparten av laget.

Fakta gjenstår: Vi har prestert å slippe inn 11 seriemål så langt i sesongen, hvorav mystiske 10 er på bortebane og hele 1 hjemme. Det er et ubestridelig faktum at en del av disse er ting som keeper skal ta, og da særlig en keeper som har spillt for det svenske landslaget + Arsenal, noe som i øyeblikket står for meg som et ubegripelig mysterium.

Jeg føler meg rett og slett ikke trygg med Shabaan i mål lenger, en følelse jeg håpet skulle forsvinne i og med Sørlies exit, men den gang ei. det er fomling og kløning og mystiske mål stadig vekk. Å skylde på at den norske ligaen er for dårlig og at han ikke blir motivert blir for dumt. Er han så profesjonell som det påberopes skulle dette være en ekstra spore for å spille godt med tanke på å komme seg ut igjen.

Menmen, all skyld skal ikke lastes på Shabaan for dagens tap heller. laget spilte direkte dårlig, og press på ballfører var faen ikke å se med mindre tromsøspilleren var en halv meter fra mållinja, da kunne de til nøds strekke ut foten for å i det minste late som om man gadd å jobbe litt. Forøvrig stiller jeg et stort spørsmålstegn ved taktikken at keeper konstant skal sparke ballen inn på midten hvor den i 99% av tilfellene ble plukket opp av kraftige og duellsterke TIL-spillere, spesiellt når man har uttalt at det skal spilles kjapp og teknisk fotball, men når man ser hva som skjer når Shabaan prøver seg på et kast er det kansje ikke så rart allikevel.

Angrepet får til dels godkjent minus. Målet var mektig pent, og de ga aldri helt opp i sine forsøk før Steen putta 4-1 målet, en kalddusj som i grunn effektivt drepte FFK`s videre sjanser.

Jeg er vel egentlig rimelig sikker på at vi får en god revansje neste helg, men du av meg for en bitter bismak det vil gi hvis vi også denne sesongen skal se laget drite seg ut Norge rundt i resterende 10 bortekamper. Da vier jeg heller disse søndagene til ettertenksomme gåturer rundt sognsvann, hvor verden ikke forsures av et pinlig tap for et eller annet møkkalag.

Nå skal det drikkes trøsteøl.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340