Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 des 06, 21:28

Slik situasjonen er nå aldri i livet. Det er blitt en meget ugunstig situasjon for å være supporter i Kroatia. Selvfølgelig takket vare idioter som har fått det til.For mye bråk har ført til "Supporter lov" akkuratt som i England. Problemet er at Kroatisk (generelt i hele Balkan og fleste av Østblok land) politi ar utrolig brutal og folk tør rett og slett ikke å dra på kamp. Derfor er det for øyeblikket gjennomsnittet på Dinamo stadion mindre en 10 000 tilskuere. OK stadion ser ikke ut og det er ikke tak på den så komfor har mye å si også.  Klart at Zagreb som by trenger en stadion med så stor kapasitet. I min tid så var gjennomsnittet på 40 000 som er helt konge og i.o.m. at landslaget spiller de fleste kamper i Zagreb da.....

Når det gjeler utbygging da..... Hvert år så sies det vi bygger`n til neste år, så jeg tror ikke før jeg få se det. Økonomien i landet er fortsatt ganske svak og jeg er redd situasjonen hvor de begynner på bygging og midt i prossesen må de ha flere penger. Da er det enten Dinamo uten stadion i mange år eller å selge hele driten til en hai som Abramovitsj f. eks....

Vi går i kjempe spennende tid og tja vi for se... Det ser ikke så verts ut. Det er første gang klubben har sagt nei til å selge beste spillre... før så var det hver gang vi ble slått ut av Europa så ble landlagsspillere solgt til første man som kom med par millioner Euro... Nå har dem en brasse som er verdt minst 10 millioner Euro og to andre som er Zagreb produkter som er verdt minst 6-7 millioner hver... (Euro selvfølgelig)  Hvis disse blir til neste år, Jens Novotny blir frisk og får ordentlig trening , Igor Biscan kommer tilbake (som det sies) og laget klarer å kjøpe par av dem beste i Kroatia... jaaa.... Det kan bli spennende....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340